ilaydanuresila- Aslında ben normal doğumu inanılmaz şekilde istiyorum o duyguyu yaşamak istiyorum ama bu benim ikinci çocuğum ilki sezeryen olduğu için buda öyle olcak dedi doktorum. Şimdiden kendimi korkutmamaya çalışıyorum heyecan bende de çok var her ne kadar ikinci çocukta olsa hepsinin yeri tadı ayrı oluyor. Hayırlısıyla vakti gelince doğsunlar inşallah 😊