Kolun üzerine yat yatma fark etmiyor. Ödem ile alakalı. Hafta ilerledikçe artabilir. Özellikle hamur işi vs yedikten sonra çok uyuşup karıncalanabilir. Ben sabah uyandığımda parmaklarımı açamadığımı bilirim. Sanırım ödem sinirlere baskı yapıyor o da uyuşma vs yapıyor. Ufak ufak parmaklarını açıp kapat hareket ettirmeye çalış düzeliyor👍🏻