Aleynaozkayaa bende de 2 haftaya yakin oluyo günde bi kac kezden fazla oluyo baya yüksek duyulan bi ses 😊 hep ayni yerden geliyo onu keşfettim göbek deliğin sağ tarafında oluyo bebis hızlı hareket ettiyse hemen ordan bi çıt geliyo 😊 cok hos bi duygu her çıt sesinde icinde cok degisik bi duygu oluyo insanın 💙🐝 ama neyden sebep oluyo onu bilmiyorum 😊