Esrakly doğum başlayınca gelir bende 32hFtayıö benimde yok siz gelsin diye göğüslerinizi sıkmayın erken doğumu tetiklersiniz doğum başlayınca beyne giden hormonlar süt salımını başlatır. Ha hiç gelmeyedebilir ama artık herşeyin çözümü var. İnşallah bol sütümüz gelir ama sonuçta dünyaya gelen büyüyor şimdiden kendinizi strese sokmayın