Beyzasevim 50 g şeker yüklemesi yapıldı ve sonucum 145 çıktı doktorum biraz sınırın üstünde dedi hamur işlerinden karbonhidrat olan şeylerde uzak dur dedi ne yiyip ne içiceğime pek karar veremiyorum neler yemeliyim acaba bilgisi olan var mı ?
DemetF Beyzasevim protein agirlikli beslen yumurta yogurt sut yesil sebzeler meyvede cok seker var gece meyve yeme seker orani dusuk meyveler tercih et ekmek sabahlari kepekli 2 dilim den fazla yeme balik haslama yeme pilav makarna patates kizartma abur cuburdan uzak dur zor ama seker onemli bisey mecbur
Beyzasevim aksu5334 öyle yapıyorum ama fasulye falan yediğimde de yüksek çıkabiliyo ne yesem bilemiyorum yani
Arzuaksumom Beyzasevim kış mevsiminde tüketebileceğimiz çok fazla sebze var internetten tarifler bakıp kendinize değişik lezzetler yapabilirsiniz süt ürünleri sebzeli omletler vs
DemetF Beyzasevim evine bi seker olcum aleti al acken ve yemek yedikten sonra olcum yap ole ole anlarsin ne yukseltiyo
Beyzasevim DemetF zaten var ölçüyorum yemekten sonra yüksek çıktı biraz oysaki ne hamur işi ne de ekmek yedim
Beyzasevim DemetF kuru fasulye yedim sadece bide 1 dilim kepek ekmek ( doktorum yiyebileceğini söyledi )