yenidunyamm Kızlar 37+3 hamileyim belimde inanılmaz derece de agri var ve geçmiyor akşamdan beri acile gitmeli miyim
Busraya yenidunyamm 35.haftamdayım 2gündür kuyruk sokumum ve belim benim kopacak gibi ağrıyor adeta gece gündüz
yenidunyamm Acile mi gitsek acaba benim doktorum geçen hsfta pazar günü acilden gir dedi sabaha kadar dayanır miyim bilmiyotum ama.sen bir git istersen
Busraya yenidunyamm ebeme mesaj aymıştım valla su gelmesi kan vs gelmediği sürece korkulcak birşey yok dedi
yenidunyamm İyi bari bende korkmayayim ama bazi kadınlarımıza su ve nişan gelmediği halde doğum oluyor ya hani suyu doğumda patlatiyorlar falan