Kafam valla bir sorun çıkmasın da bu kadar çabuk kilo alanlar çabuk da veriyor , ben kiloyu dert etmiyorum biliyorum veririm 😂 bünyem böyle , ama işte şeker tansiyon vs korkutuyor insanı , birde senin aldığın gibi bebekte kilo alıyor bu sefer normal doğumu da zorlasıtırıyor