Aysenurctn32 ben 39. Haftadayım hala prilam kullanıyorum hatta geçen gün bitmişti doktoruma yazdırdım. Bir zararı yok içebilirsin bence ben 1-2 aydır azalttım sadece gece 1 tane içiyorum ama o bile yetiyor artık. Geçenlerde unutmusum içmeyi çıkardım bayağı, zaten nerdeyse doğum yapacağız bir sakıncası olsa doktor da bırak derdi yani