Bende 37+2 yim benimde arada belime gün boyu süren adet sancıları gibi sancılar giriyor o sancılar açılmadan dolayı oluyor onu biliyorum diğeri karnın taş gibi olması da düzenli bir şekilde devam ederse 5 dakika da bire düşerse ve yanında karnın alt kısmında sanci eşlik ederse doğum başlıyor demek oluyor benim ikinci gebeliğim ilkinde bu şekilde olmuştu 😊