ilaydanuresila- E bebegin bezini çok övüyorlar kararsız kaldım sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
ayisigii ilaydanuresila- ben bugün e bebekten sleepy aldım 1 numarasından 40 adet olanını. Hastane için yetiyor dediler sonrasında zaten 1 numara küçük geliyormuş fazla stok yapmaya gerek yok o yüzden
Betl ilaydanuresila- Etrafımda erkek bebek önden yaptığı için çiş ya Molfix iyi yada bebeland(şok markketin) bezini iyi diyorlar ama kızımda sleppy çok memnundum çok kararsızım sizin gibi
Rabiaky Size bi öneri olsun baby turco alacak olanlar yenidoğan değil 2 no alsınlar, benim kızım 2.700 dogdu ona ragmen tam oldu, bende almadan önce yorumları okumuştum herkes 2 no alın yazmıştı bende onları dinleyerek aldım.
bebegimizibekliyoruz1 ilaydanuresila- prima premium care düşünüyorum 1 numara 210 adet alıcam arkadaşım yeni doğum yaptı 210 tanesi 2 3 haftada bitti 210 al bitince sonra 2 ye geçersin dedi
ilaydanuresila- bebegimizibekliyoruz1 evet ilk baslarda çok kullanılıyormus bez hemen bitiyor diyorlar
Rabiaky ilaydanuresila- baby turco öyle diğer bezler için bişey diyemem, ben trendyoldan almıştım yorumlarda herkes çok küçük diye yazmıştı bende ordaki yorumlara bakarak 2 aldım iyiki de 2 almışım ancak oldu
polyanne ilaydanuresila- ilkinde şokun beziyle başlayıp migrosun beziyle bitirdim bunda da ilk migros denicem 😂 molfiks ve prima da denedim ilkinde ama pişik yapmadıktan sonra en mantıklısı ucuz bez 😂