Kızlar 22 haftalık kız çocuğuna hamileyim. Biz eşimle on yok sevgiliydik. Sevgiliyken sürekli bana ömrüm diye hitap ederdi. Bende bir gün kızımız olursa adını ömür takacam demiştim. Biz on yıl hep bu isimle yaşadık. Şimdi adını hiç düşünmeden ÖMÜR dedik. Sizce güzel mi?