ElifDefnem Merhaba hanımlar daha öncede Kordon dolanması var diye sizlerle paylaşmıştım şuan 35. Haftadayım bugun doktor kontrolü vardı doktorum 3 hafta sonra sezaryenle alalım riske atmaya gerek yok kilosuda önde gidiyor dedi yani 38. Haftada Doğum olur dedi kız bebek bekliyorum nasipse erken olmuyor değil mi o hafta
SerapTadelenTtnc ElifDefnem hayır canım erken değil en fazla 39.haftaya kadar bekleniyor aksi bi durum olmadığı zamanlarda endişelenme sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Deletedmom18 ElifDefnem canım bende 38+4 sezeryanla bebeğime kavuşuyorum benimde yavrumun boynunda kordon var erken değil