designermom aynı durum başıma geldi, reglin üçüncü günü yumurta takibine başlamıştık, doktorum da erkek. Ama o kadar profesyoneller ki asla garip hissettirmiyorlar kendimizi, yüzüme bile bakmamıştı adam rahatsız olmamam için, işini yaptı odadan çıktı . Çok şükür 14. Haftam bitiyor gebelikte, hala aynı canım doktoruma gidiyorum 🤣