rojda2121 33 haftadayım karnım devamlı sertleşiyor yarım saatte bir on dkka da bir sürekli sertleşiyor hareketide var bebeğin neden oluyo acaba bilen aydınlatabilir mi 😑😑😑
Birmelekannesi_38 rojda2121 Valla bende 32+4 deyim bendede tam dediğin gibi oluyo neden bilmiyorum ama
Asli1108_ rojda2121 yalancı kasılmalarmış doktorum solemıstı, benımde hep ole taş gbı oluyor karnım bebek topluyor kendini. Yıne doktoruna sor tabı ama korkulcak bırsey degılmıs zaten usg de bakıyor bısey olsa soler. 🙋🏻♀️
rojda2121 Birmelekannesi_38 doktorada sordum normaldir dedi ama yinede icim rahat degil oyuzden sormak istedim 😑
rojda2121 bahtnurr1 teşekkür ederim son zamanlarda iyice sıklastı bu sertlesmeler doktor normal dedi ama nedenini merak ettim 😇😇
rojda2121 Asli1108_ evet benmde doktorum normaldir dedi ama bi açıklama yapmadı neden oldugunu da soylemedi bende buradaki annişlere sorayım ddm burda bazen doktorlardan daha açıklayıcı bilgiler geliyo 😅😅
Nur1210 Bugün kontorolüm vardı tam 33 haftalık oldum benim doktorum yalancı sancı dedi Nst çektiler sancı çıkamadı sıklıkları çok artarsa ekstra bi durum olursa hemen gelin dedi
rojda2121 Nur1210 benim doktorumda bsy olmaz normaldir dedi bi nedende belirtmeyince buraya danısayım ddm buradakiler daha iyi aydınlatıyo insanı resmen 😕😕😕
rojda2121 momsturk iyi bari ondan olsunda doktorada sordum normaldir dedi nedenini bilmek istemistim soylemedi benimde icim icimi yiyodu bu yuzden 😒😒
momsturk rojda2121 bazen benim kasığımda toplanıyor sanki nefesim yetmiyor daralıyorum. Bazen tam midemin altında toplanıyor. Napsın o da değişik hareketler peşinde 😂