Ysmnbarin tabiki kullanılıyor hatta doktorum bana hap, iğne ve sprey şeklinde var biz genelde hamilelere iğne ve sprey öneriyoruz onlar daha çok etkili oluyo dedi ve sprey şeklinde verdi. Sürekli irtibat halinde olduğum bi doktor neden hamilelikte kullanılması sakıncalı olan bi takviye versin ki