Oğlum çok tembel 23 haftadayız keyfine düşkün ne yüzünü gösteriyor ne hareketleri düzenli cok kafaya takıyorum bazen özeniyorum herkesin kıpır kıpır ayrintilida doktorum bakana kadar çok zorlandı okadar tembel ki hiçbir yerini göstermiyor sadece ters dönüyor tek sevdiği şey ters dönmek varmi benim gibi olan😅