Papatyamevsimi-89 Bugun bebegim baş asagiya dönmüş sizce çok mu erken?Bunun bir sakıncası riski varmi?
Yagmur00 Papatyamevsimi-89 bugun doktordan dinledim normal diyordu donememıs de olabilir donmus te olabilir dedi yani sıkıntısı yokmus
UmayGul Papatyamevsimi-89 26.haftada dogum pozisyonu almisti sonra döndü 31.haftada yeniden dogum pozisyonunda☺️
KadersizMelek Papatyamevsimi-89 sende ne gibi belirtiler var canım,mesela ağrı sızı sancı baskı vs vs
Papatyamevsimi-89 KadersizMelek baskılar var rahimde arada karnim cok büyük sabah iniyor ve tekme çok sert ..Kuyruk sokumj ağrısı var bir de sabah uyanınca parmaklarım bile çıtır çıtır ses çıkarıyor, yatakta dönemiyorum ..Elim ayağım çok şişmiş
hamileyimkiben Papatyamevsimi-89 benimde 28 de gittiğinde dönmüştü 38 oldum hiç bi sıkıntı yok zaten dönmesi gerekiyor , dönmezse sıkıntı . ah biz anneler dönse neden döndü dönmese hala dönmedi.. ne istiyoruz bilmiyorum ki😅😄🐣
elisss_61 Papatyamevsimi-89 Hiç bir sakıncası yok benim Kızımda hep baş aşağıydı canım 40. Haftada doğdu 😅
Busraya marbling10 35.haftadayım benim kafasının yarısı kanala yerleşmiş erken doğma ihtimali korkutuyor beni
marbling10 Busraya ben 25 teyim benimkinin de başı kanala girmiş, rahim ağzı kapalı dedi doktor ama ben de endişeliyim. Sizin haftanız yine ileriymiş ama yine de inşallah daha ileriki bir zamanda doğar
Busraya marbling10 sizinki erkenmiş baya umarım pozisyon değiştirir bende anlamıyorum neden bu kadar çabuk kanala iniyorlar doktor çok haraket etme vs dedi de yinede aşırı tedirginim 38i görsek çok güzel olur
Xxxseliiiin Papatyamevsimi-89 benim 29 da döndü doktor 36 dan sonrası önemli bizim için şu an riski yok dedi
Papatyamevsimi-89 Busraya bana erken doğum falan demedi, bu normal bi durum zaten bundan sonra hep aşağıda taşıyacaksin dedi
marbling10 Busraya evet maalesef öyle olmuş sebebini bilmiyorum ama geçenlerde kasılmalarım olmuştu o yüzden olmuş olabilir. Rahim kasılmalaro bebeği kanala itermiş
marbling10 Papatyamevsimi-89 baş aşağı dönmesinde nir sakınca yok ki, benimki 16 dan beri baş aşağı duruyor. Çoğu kişinin öyledir