Ayse_60 Ben bu yıl hiç bişey almadım zaten agirlastim dışarı çıktığım çok yoktu netten de söyleyince ona sms gidiyo şifre falan diye söylemedim ondan da beklentim yoktu bı çiçek almış bide mağazadan tunik almış ki hep para veren kocam bayan mağazasına girmiş yani 😂😂 şaşırdım verdiğinde eee hani bana dedi şakasına anladım tabi aşkım koca gobegimle nereye gideyim ne alayım en büyük hediye aha kocaman göbeğim dişimi sıkıp doğum gününde de dogurursam sana hediye yok artık dedim vay çakal vay diyo😂😂 ama biseyde demedi sagolsum Trip falan atmadı Eylül başı görünüyor 12 Ekim’de eşimin doğum günü