Merhaba arkadaşlar 10 haftalık gebeyim inanılmaz sırtım ordan göğsüme ağrısı vurdu geçen pazar hastaneye gittim muayene kan tahlilleri yapıldı hepsi temiz çıktı .bir parol serum ve ayriyeten ufak bir serum daha taktılar gözlerim açıldı .doktor hiç birşeyin yok kas ağrısı dedi.Bugun yine başladı inanılmaz canım yanıyor benim gibi yaşayan varmı acaba