BorasMom Kızlar saçma soru mu bilmiyorum doğumdan sonra bebek defteri veriliyor ya kilosu boyu haftası yazılı benim adet günüme göre 39+3′te doğuracağım inşallah ama doktora göre 41+3′te siz hangisine göre hesap yapıyorsunuz ? Hangisini yazdırmalıyım ?
minikam 41+3 dediğin kilo boydan kaynaklı ultrasonda çıkan değer sanıyorum, sen adet haftana göre sayacaksın tabiki
BorasMom minikam evet aynen kilodan kaynaklı 41+3 ama normalde 39+3 kafam karıştı sormak istedim o yüzden herkes bi adet günü bir ultrasona göre yazdırıyor doğrusu nasıl bilemedim
minikam BorasMom son adet tarihinin ilk gününden hesaplandığında çıkan haftayı sayacaksın ki zaten ultrasonda çıkan boy kilo oranları doğdugunda aynı olmuyor
BorasMom minikam o zaman adetime göre yazdıracağım☺️ O kadar karışık durum ki önden gidiyor diye hangisini baz alıcağımı şaşırdım😂