Ozge2626 Selam hamile arkadaşlarım 17 haftalık hamileyim ama grip oldum 2 3 gündür. Sizce ne yapmalıyım ıhlamur içebilir miyim
Ozgrrr Ozge2626 içebilirsin geçmiş olsun bnm doktorum nane limon da içebilirsin dedi günde 1_2bardak dedi
Crnnn7 Hamilelikte normalde bitki çayları yasak ama ıhlamur değil onlar kadar kafein içermiyor diye biliyorum ve hem çok sevdiğim için hem de hastalıklara karşı günde 2 bardak mutlaka içiyorum ben.
Hallomely Papatya çayı ve nane çayı içebiliyorum bende şuan nezleyim birde Sıcak suya bal ve limon 👍🏻