Biz detayliya girdik orda bakti prof aonra dedi takipte kalalim sonraki rutin randevunda benide cagirsin doktorun birlikte bakalim dedi . Genelde erkeklerde oluyormus ama benim bebegim kiz. Doguma kadar 9 u gecmemesi lazimmis. Ayrica bu artik cok kolay biseymis takip edildigi surece . Eskiden takip edilmiyomus idrar kacagi falan oluyomus o da enfeksiyona sebep oluyomus. Aslinda cok basit bi mudahaleyle dogum yapildiginda hemen cozumu oluyo can sikacak bisey degil dedi. Sonrasinda ben kontrollere gittim zaten duzelmisti nerdeyse artik benim gelmeme gerek yok dedi prof. Simdi kadin dogumcuma soruyorum ben arada. Duzeldi yani sorun kalmadi