Yaya Kizlar 38 haftalik hamileyim bebeyim 1 ay falan olur her gun karnimda hickiriyo.2 gundur hickirmiyo ama kipirdiyo.bebekler her gunmu hickirmali?sizinkiler nasil?
Sogancik Yaya ben ilk hıçkırıgini 29 da hissettim. Şu an 32 deyim. Her gün hissetmiyorum. Galiba her gün hıçkırmiyor🤭 Tabi sizin haftaniz baya ilerdeymis😍
caninsin90 Yaya 16 haftalikken hissettim doguma az bi kac hafta kaldi hala gun icinde 1 saat hickiriyor, yani bir yan etkisini gormedim bebegin haraketlerinde ama beni ara ara artik bunaltidan sinirr etti 😬
Sogancik NilayYp daha çok erken canım o haftalar için. Karnının bı yerinde ritmik olarak atmalar olacak. Kalp atışı gibi düşün. Ayırt edebileceksin o an geldiğinde zaten🏵️
Yaya CaglaBe boyle karinda 10 dk falan suren 2 3 saniyelik araliklarla kalp atiwi gibi hiss edilen bi wey.bebek haraketi ile tamamen farkli bi wey