Makskala Perinatoloji uzmanı olan bir doktorla konuşma fırsatım olmuştu ilk bunu sordum. Bana da 14.haftada demişti doktorum şuan 18 haftalığım. Ben dedi o haftalarda plesenta durumuna bakıp gebeyi endişelendirmem çünkü daha çok yeni haftası o haftalarda normal , ileriki haftalarda yukarı çıkma olasılığı çok yüksek dedi. İleri ki dönemde ise Rahime yapışmadığı sürece çok tehlikeli durumlar yok dedi. Sadece ağır iş ve ilişki olmamalı dedi. Yukarı çıkarken hafif lekelenmelerde normal demişti. Doktorum da aynı bu şekilde konuştu. Bende okuyunca burda korkmuştum fakat biraz da olsa rahatladım. Hayırlısı olsun hakkımızda. Her gebelik ayni değil elbette.