Geçen hafta 28 haftalıkken ilk dozu oldum biontech . Kol ağrısı bile olmadı. 2.dozu da 1 ay sonra olcam. Doktorum başından beri olmamı istedi. Bu zamana kadar bekledim doğumdan sonra olurum dedim fakat çok tehlikeli artık. Hamilelerin yakalanma oranı normal insanlarınki kadar ama atlatmak çok zor çünkü vücut bağışıklığı hamilelik nedeniyle baskılanıyor. Virüsün bebeğe hasarı mı yoksa aşının mı diye kıyas yapmak lazım. Pandeminin en başında tek başına yaşayıp, her türlü tedbiri alarak online alışveriş yaptığı halde covid olan biliyorum. Doğuma az kaldı dikkat ederim vs yapmayın lütfen. Covid hastası gebelere tedavi uygulamak riskli tedavisiz de virüs ciğerlere iniyor. Bilinçli olmakta fayda var.