Balim07 18 haftalık hamileyim 2.gebeliğim kıza hamileyim ama daha hiç hareketini hissedemedim ya bu problemmi sizce ne zman hissederim
Nazli_ayar Balim07 ikinci gebeliklerde daha erken hissedilebiliyo demişti doktorum ama genel olarak 19-20 den sonra hissediliyor dedi