Hatice_ee gokceunall bende 39 haftalik hamileyim 39 +3 de hastane kontrolum var normal dogum icin gun verir mi acaba diye dusunmeye basladim
gokceunall Hatice_ee sancım gelmedi bel ağrısı var kaşık ağrısı var ama tık yok daha😌 doktor pazartesi açılma var mı diye bakıcaz dedi duruma göre karar veririz dedi