zdemKln 11 haftada cinsiyet öğrenen varmı aranızda kızlar. Yada tahmini kıza yada erkeğe benziyor gibi bişeyde olabilir. Düşüncesi olanlar paylaşabilir mi lütfen...
ArzuHmdLh zdemKln 11+5 de doktorum erkek dedi ama daha çok küçük net olmamakla beraber büyük bi ihtimal erkek dedi bakalım artık hayırlısı ☺️
ebru_ecrin_demir Bende 11 haftalık hamileyim ve 11 haftada cinsiyet tahmini çok doğru olmayacağını düşünüyorum
crescent Bence tahminide olsa öğrenmeyin derim. 12. Ve 14. haftada erkeğe benziyor %90 dedi doktorum. Ancak 18. haftada başka bir doktora daha gittiğimde %100 kız dedi ve isim bulmaya başlayın dedi :) Daha sonra kendi doktoruma tekrar gittiğimde kız olduğunu o da kabul etti. Tabiki sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil. Ancak bu değişikliği yaşamak hiç iyi bir duygu değil insan nasıl hissedeceğini şaşırıyor :/