Benim kızım primaya tepki vermişti pişik olmustu🤣🤣 aşırı mutlu olmuştum. Bi tek huggies iyidi oda kapanmış şirket bulamadım diye bimin bezini denemiştim o iyi gelmişti. Ama suan bir bezi bile 43 lira olmuş şaka gibi onu alacağıma başka bi marka düşünebilirim bunda bende bakalim 🙃