Mery103 Kızlar çok şükür 19 gün oldu doğum yapalı normal ile başlayıp sezeryanla son buldu anlatıp kimseyi etkilemek istemiyorum çünkü herkesin vücudu farklı oluyor ama sormak istediginiz sorularınız varsa cevaplayabilirim ☺️
Mery103 @semranaksu283 2-3 gün ağrım oldu ama böyle aşırı bı ağrı değildi zaten ağrı kesici kullandım ☺️
Mery103 @Aysenurrrrrrr Suyum gelmişti benim sancım yoktu 17 saat falan devlet Hastanesi’nde bekledim ilgilenmediler pek kasılmalarım başlamıştı çatı darligim vardı zaten acilmada çok olmadı aç susuz dayanacak gücüm kalmadı özele geçtim hemen