Beyazmelek12 39+5 deyim hala bir işaret yok kızım olucak doktor çarşamba gelir dedi ama bilmiyorum doğumdadan korkuyorum 😔
sudamlasi Beyazmelek12 korkma canım tak kulaklığı gez yürü Allah o anda yardım ediyo inşallah çabuk açılırsın doğumun kolay olur🙏🏻
SerapTadelenTtnc Beyazmelek12 korkma Canım Allah yardım ediyor dua et bol bol benim ikinci olduğu halde bende tedirgin oluyorum ara ara güzel şeyler düşün kucağına aldığın an herşey bitiyor
Kubra3458 Beyazmelek12 Çok düşünmemeye çalış canım,nasıl doğuracagım diye degil de bebegime kavuşacagım diye kendini rahatlatmaya çalış.Her gün yüzlerce bebek dünyaya geliyor,nekadar zor olsa da yaratılışımız da var bu😊
Elifikra Beyazmelek12 bende 36. Haftadaym canım simdiden nasıl doğuracağmı düşünüyorum Allah yardımcın olsun
didemm korkucak bi sey yok dogumda bi bi kere unutmayin 😉 herkes doguruyo sen mi doguramicaksin diye dusun ben hep oyle yaptim 🤗 evet dogumda canin yanicak sanci cekiceksin ama bebegin dogdugu an hepsi gecicek onun mis kokusu dusun❤️ her sey olucagina varir ama sen korkma anneler cok gucludur bunu unutma 😍😍