Biz de 28 haftaligiz . Benim rahim ağzım yok o yüzden bu haftaya kadar bile gelmem mucize . Doktor bana yat demedi ama dikkat et dedi . Salı günü ciger gelistirici iğneler vurulacak her ihtimale karşı dedi . 2 haftadır da adalat corono kullanıyorum o da tedbir amaçlı. Erken doğum yapmaktan korktuğum için genelde yatiyorum .