Salishlisi Merhaba kızlar yine ben 🌸 bugün kahverengi akıntı geldi benden 8+5 teyim tehlikeli bir durum mudur?Pazartesi doktora gideceğim ama Enfeksiyon ise neler yapabilirim evde o güne kadar antibiyotik dışında?
deletedmom87894 Salishlisi benimde bugün geldi çok yüklendim kendime temizlik yaparken şimdi yok bişey duş aldım
zeynnn5441 Salishlisi Doktorunuz progestan fitil verir büyük ihtimalle ve akıntıyı durdurur ama tabi pazartesi gidin mutlaka doktora
Suzanne Pazartesiye kadar beklemeyin acile gidin muhtemelen Progestan verirler aynı zamanda bende de aynı kanama oldu ve kanamanın her türlüsü tehlikeli bunun çözümü yatmak ve Progestan kullanımı
esinnnnn1 Kahverengi akıntı gelmeye başlar ilk başlarda sonra o yavaş yavaş kanamaya çok yaşadığım için biliyorum. Hemen bir acile gidip önlem alın bence
Salishlisi Böbreklerim kasıklarım ağrıyor kızlar yaa 😔 Enfeksiyondan şüphelendim ben birazdan gideceğim hastaneye. Rabbim bize ve bebişlerimize sağlık sıhhat afiyet versin 🤲