Merhaba herkese. Gebelikte ödem olması normaldir tabii ama aşırı bir ödem sorunum olduğunu düşünüyorum 5. Ayımdan beri. Biraz da erken başladı. Dokturum tansiyonun normalse sıkıntı olmadığını ve gebelikte ödeme pek bir müdahalede bulunulamayacağını söyledi. 37 numaradan 40 a çıktı ayağım 😬 bileğimle ayağım bütün gibi hatta. 34+0 ım şu an ama dediğim gibi 5. aydan beri böyle. Aynı durumu yaşayan var mı acaba.