[silindi] Ben de Medicanada Savaş Beye gidiyorum, 226 TL (indirimli hâli) muayene ücreti ödüyorum, doğum ücreti için de 4200 filandi ama Kasım’da zaman gelecek demişlerdi.. Sağolsun Savaş Bey tahliller için devlete yönlendiriyor.. üniversitede iken de maddi anlamda hiç zorlamamıştı… Fakat devlette kadın doğuma randevu bulmak işkence tahlilleri sağlık ocağında yaptırıyorum umarım aksilik çıkmaz sonuçlarda 😅 ve ayrıca çok ilgili bir doktor tabiri caizse çok babacan, ki riskli gebeyim ilgi alaka mükemmel ve her muayene Detaylı USG gibi.. Bu arada üniversitesitede detaylı USG sürem 15 dk idi 😂