Tugcedgn Üst solunum yolu enfeksitonum var 22 haftalık gebeyim korkuyorum içsemmi içmesemmi bilemedim kullanan varmı
Nemusto Tugcedgn 2 3 kutu bitirmişimdir valla b grubu antibiyotik bunlar doktorunuz veriyorsa güvenin zaten onlar kadın doğum uzmanı😊
Nazzprlkci Tugcedgn banada verdiler canim acile gitmistim ama kendime doktoruma sordum kullanma dedi. Bende icmedim
Nemusto Tugcedgn doktorunuz dedyse kullanın doktor kâr zarar hesabı yapar enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir unutmayın 😊
Tugcedgn Nemusto evet zaten ondanda ayrı korkuyorum sonucta geniz akıntısı oldukca ciğere iner diye kırkuyorum
Nemusto Tugcedgn korkacak bişey yok Gebelikte antibiyotik kullanılıyor doktor kontrolünde 😊 cefaks 500 mg bugün bitirdim daha