Asil28 7+1 haftalık hamileyim. Mide bulantılarım aşırı fazla. Gece uykudan uyandıracak şekilde. Ayağa kalkmak istemiyorum. Kehribar kolye ya da bileklik gerçekten bulantıya iyi geliyor mu? Kullanan var mı? Varsa iyi geldi mi? Nereden aldınız?
Nureylaa Asil28 bebislerde kullanılıyor ama mide bulantisini ilk defa duydum ya ilac kullanmıyor musun?
Asil28 Yagmur00 evet varmış, bende yeni duydum. Hatta bebekler diş çıkarırken ya da uyumuyorlarsa takıyorlarmış. Rahatlatıyormuş.
Asil28 Nureylaa doktorum vermedi çok ilaç kullandırmaktan yana dağil normal süreç olduğunu geçeceğini söyledi
Nureylaa Asil28 bence biraz bekle tuzlu şeyler falan ye canının istediği şeylerden baktın hiç yiyemiyorsun daha kötü oluyor tekrar söylersin doktora muhtemelen verir ilac
ozgese-s Bende kehribar kolye var ama bulantıma bi çaresi olmadı 17.haftadayım yeni yeni midem düzeliyor herkeste farklılık gösterebilir canım 😂