Ktiryaki Merhaba; 7 hafta 4 günlük hamileyim bugün doktora gittim bebeğin olması gerekenden küçük olduğunu söyledi doktor 6 hafta 1 günlükmüş bu durumu yaşayan var mı?
Aslhn12 Ktiryaki normal canım ilerki zamanlarda haftasını yakalıyor zaten ki ultrasonda iki hafta ilerde iki hafta geride olması olduğundan daha kilolu ya da daha zayıf olması normal çünkü çoğu zaman ultrason yanıltıyor ultrasondan ultrasona da değişiyor bunları kafana takma. Bir 3-4 hafta geride üç dört hafta önde olması sorun.
Asil28 Ktiryaki bende normalde 6+5 idim ultrasonda 6+3 çıktı. İki haftaya kadar bir şey olmuyormuş. İleriki haftalarda yakalıyormuş
Ktiryaki Kubrayusuf inşallah ama akıntımda oluyor kahverengi düşük teklikem yok bişi anlamadım bu işten hayırlısı olsun inşallah herkes için
Ktiryaki Çok sağolun kızlar doktorlar bu söylediklerinizi söylese keşke içimizi rahatlatmak adına, allah herkesin sağlıcakla kucağına almasını nasip etsin bebeğini.