Dunyabebek Kızlar ben 1.5 2 aydır kabızlık yaşıyordum doktor duphelac verdi bunu ictigimde ishal yapıyor. Sürekli içmedim arada bir içtim. Simdi de 2 gündür aşırı gazım var dakika başı yelleniyorum kendimden nefret ettim🤔😔
Hilal-95 Dunyabebek çok normal ben eşim felan var diyr çok tutum inanılmaz sancım olmuştu doğuruyorum dedim resmen okadar korkmuştum doktorum kızmıştı tutmıcaksn diye smdi eşim sakın tutma felan diye kızıyor bana 🙊🙊 baskı yapıyor ya bağırsaklara gercı butun organlra oyuzdenmiş
Esrakly Dunyabebek ben gebelikten önce de çok gazlı bir insandım evlendim değişen bişey olmadı tutunca çok fena oluyorum karnım ağrıyo felan şimdi hamilelik eklendi bir o kadar daha gazım var 😂😂 ama artık salıyorum valla insanlık hali sonuçta 😂
2801 Dunyabebek 🙈🙈🙈ayyy o sorun bende de var durduk yere gazım çıkıyor özellikle geceleri çok iğreniyorum kendimden
yarmagul Dunyabebek yırtılll dedim😂😂😂 sal bacım sal sanki kimse gaz yapmıyo bendede çok oluyo salıyorum gidiyo valla