2-prensesannesiii Benav47 marka olarak bilmem ama baston alacağım bende tam yatarli olmasina bakacağım
Denizyildizii Civcivim_34 büyüyünce kullanamadim hic icinden kaydı. 6 ay falan en fazla kullanmışımdir
ZeynepUstaaa Benav47 bunu eltim kullanıyo oğlu 1 yaşında oldu hala kullanıyo bnde kızıma aldım bakalım