acemianne78 bendede öyle canım rahimde baskı var gibi yürüyemiyorum iki büklüm oluyorum wcye gidiyorum hemen biraz rahatlıyorum doktoruma sormuştum normal demişti ya ayağı vardır yada poposu dedi baskı yapıyomuş ama bu aralar baya bi hissediyorum 10 Ekim’de randevum var sorucam yine bide çok sertleşiyo karnım canım yanıyo inşallah normaldir