cerenmina evet geçen gün gittim kontrole. Aslında Talat hocaya gidiyordum ama kendi muayenehanesini açıyormuş devam etmeyeceğim Talat beyle. Seda hanım bir form verdi bu seda hocaya özel mi acaba çünkü Talat hoca böyle bir form vermemişti iyice okuyup imzalayın dedi seda hanım bende tereddütte kaldım yani Murat Şenola mı gitsem ona mı diye