Fasulyeemm 12+5 gunlugum biraz once ayaktayken cok hafif pembemsi bi akintim geldi agrim fln yok 2 once biraz kasik agrim olmustu. Doktora gitmek icinde biraz erken tekrarlarsa giderim diye dusunuyorum . Basina boyle bisey gelen bilgisi olan varmi? Lutfeenn.. boyle bisey yasayan varsa normalse icim rahatlick
SerapTadelenTtnc Fasulyeemm takip et ama bana göre normal değil kırmızıya dönüşürse sıkıntı doktorunu haberdar et bence
Smyy Fasulyeemm bu tarz akıntılar normal değil , düşük tehliken olabilir, vakit kaybetmeden bence doktoruna görüşmelisin
Ades Fasulyeemm canım 2 gün önce bendende çok çok açık pembe akıntı geldi Fakat ben 36.haftamdayim diye çok endişe duymadım dr aradım normal ama koyu renkte gelirse gel dedi. bence gitmelisin her ihtimale karşı Bir danış doktora
Fasulyeemm Dun de kahve rengi akintim geldi doktora gittim progesteron hap verdi ama hala devamm ediyo kahve rengi akinti. Ne kadar devam eder tehlikeli biseymi cok korkuyorum