Merhaba Güzel Anneler
36+3 haftalık hamileyim. Artık son zamanlar çok sabırsızlanıyorum hemde çok zorlanıyorum biran önce doğurmak istiyorum artık.
forumda hurmanın, squatın ve yürüyüşün doğumu kolaylaştırdığını okudum. Fakat kaç adet hurma yemem gerekiyor bilmiyorum. Hamilelik sürecin bu iri etli hurmalardan kahvenin yanında 1-2 tane yiyordum. Şimdi 3-4 tane yiyorum ama çok tatlı olduğu için bayıyor bazıları 5-6 tane yendiğini okudum. Yiyenler kaç adet yiyor. Normal hurma mı iri Medine hurması mi. Birde günlük kaç squat yapılmalı, kaç adım atılmalı. Ve doğumu kolaylaştırmak için başka tavsiyeleriniz var mi ?