kizlar 26 hafta 6 günlük gebeyim sürekli halsizim basim dönüyo elim kolum kalkmıyor. kan testi verdim hemogram 10 ferirtin 9 crp 6 glükoz 106 cıktı. tansiyonum hep 10 a 6.
kendimi çok halsiz hissediyorum ne yapsam ne yesem düzelir bu değerler. doktor kansızlık var dedi. bide çok vitamin vs aldığım halde. crpde referans değerine gore 2 rakam yüksek cıktı bise olmaz dedi ama tedirginim açıkçası. ast degerimde referans değerinden yüksek çıktı