1MelekAnnesi Kızlaaar benim gibi sürekli canı tatlı birşeyler yemek isteyip yiyen ve sonrasında pişman olan var mı 🙈🙈🙈🙈
Gzd 1MelekAnnesi ayyy bennnn 🤦🏽♀️Tutamıyorum kendimii ya hamilelik şekeri çıkar diyede çok korkuyorum 😪
Mrvttz 1MelekAnnesi ahh ahh bende oyleyim doktorla savasiyom resmen tartmasin beni diye gidisatim cok kotu 😂
1MelekAnnesi Hiçbişey umrumda değil aslında bebişin sağlığı ve benim hamilelik şekeri çıkmasından başka tatlısız bi dünya düşünemiyorum 😏😏
1MelekAnnesi Aysel ya ne güzel ya keşke bende öyle olsam😣😣 doktorum geçen ay bana kilo almadan gel demişti bi de kim bilir kaç oldum ne kadar aldım😥😥
Mrvttz 1MelekAnnesi senin ki yine iyi benim cok daha fenaydi durum 1 aydir tartilmiyorum dogurana kadar da tartilmayacagim 3-4 hafta kaldi zaten 😂
1MelekAnnesi Deniz14 ohh afiyet olsun yarasın bebişe 😊😊 ben tatlı ayrımı yapmıyorum canım ne isterse onu yiyorum 😅😅
Deniz14 1MelekAnnesi en azından göbek değil bebek deriz🤰🏼🤰🏼Ben hiç kendimi kısıtlamıyorum ne canım isterse yiyiyorum zararsız şeylerden kaç kilo almışım pek önemsemiyorum yoksa kilo kompleksi oluşuyo insanda
1MelekAnnesi Deniz14 en güzelini yapıyorsun. Sonuçta herşeyde glüten var ve hormonlu yiyecekler de cabası.. Sakınan göze çöp batarmış hem Allah korur meleklerini zaten 😊😊