Gizmooo Merhaba kızlar ben ben aralıkta tüp bebek tedavisi görücem o yüzden de pek sallamıyordum ama bir süredir yoğun akıntım olduğundan kaynaklı bi ovulasyon testi yapmak istedim 2 gün önce yaptığım kıpkırmızı çıktı dünde misafirim vardı yapamıştım çatlamıştır diye düşündüm ama hala akıntım yoğun bir şekilde devam edince tekrar bugun yapıyım dedim bu şekilde çıktı ne demek oluyor bu tam olarak anlamadım 🙄 [url=https://www.hizliresim.com/n4gx1iv][img]https://i.hizliresim.com/n4gx1iv.jpeg[/img][/url]