Denizketizmen benimde bebeğim haftasından iri, aynı şeyi bana da dedi. 2 farklı dr a aynı gün kontrole gittim biri 3400 gr dedi diğeri 3200.. ben şimdi hangisine inanayım ? demek ki + - olabiliyor içinizi rahat tutun bende çok normal istiyorum ama buna bebek karar verecek her küçük bebek normal olmuyor herşeyin yolunda gitmesi lazım tek faktör kilo değil , hayırlısını istemek lazım 🤲🏻🌺 başka bi dr a da görünün sadece muayene için de olsa