Aminee32 siz acı tükettiğinizde ya da bebek amniyon sıvısını yuttuğunda hıçkırır. Diğer arkadaşlarında dediği gibi,kalp atar gibi ritmik bir tıklama.32. haftamdayım,birkaç kez gece uyurken denk geldim bende,dışarıdan hissedilip belli olmuyor herkeste;bende elimi koyduğumda hissetmiştim☺️