Birmelekannesi_38 29+0 dan beri erken doğum riskim var şimdi 32+4 olduk şükürler olsun 2 cm açılmam vardii öyle yani şimdi bekliyoruz biraz sıkıntı stres oluyorum bebek sağ tarafımda toplaniyo o korkutuyo biraz progestan kullanıyorum sizler napiyosunuzzz
Elbet-birgun-kavusacagiz Birmelekannesi_38 kanamam var 6 haftaligim yatiyorum dua ediyorum bebislerle konusuyorum annenizi birakmayin diye🤩oyle geciyo gunlerimiz🤩ama buna sukur insallah bu gunlerde gecicek sagligimiza kavusacz🤲🥰🥰
Birmelekannesi_38 Elbet-birgun-kavusacagiz İnşallah canım benim sağlıkla kavusalim bebislerimizeee 🥰🥰